30.12.2012

HIT CZY KICZ?


Czas najwyższy pożegnać rok 2012.. ale najpierw zrobię mały ranking. Muszę się Wam pochwalić plusami obecnego roku - zaczynamy ;-)



1. Sztuczne rzęski! Kupiłam je dopiero po wakacjach. Są świetne! Kosztują mało a można używać ich przez kilka miesięcy. Szaleństwo. Do koloru do wyboru. Na różne okazje, fikuśne ,kolorowe- jakie sobie wymarzysz. Pamiętajcie tylko, żeby kupić te z naturalnego włosia! Inne są sztywne i ranią oczy :-) 






2 . Htc chacha to telefon marzeń! Przez moje rączki przewinęło się kilkanaście telefonów, ale ten mnie zachwycił! Wyjątkowy kształt i  połączenie dotyku z klawiaturą qwerty. Cena telefonu również przystępna. Nie myślę nawet o jego zmianie :)
3. Puder ryżowy Paese - doskonały kosmetyk! Używam od 4 miesięcy i widzę same plusy. Wygładza cerę i przedłuża trwałość makijażu. Zdecydowanie mój numer 1:)

4. Lokówka Babyliss pro stożkowa 32-19mm. Co prawda mam ją  2 miesiące ale już zrobiła wystarczająco, by znaleźć się tutaj! Dzięki niej włosy wyglądają naprawdę zniewalająco. TUTAJ MACIE JEDEN Z EFEKTÓW!
5. Baskinka zawładnęła moim sercem.. Czekam na marynarkę i kolejna bluzkę właśnie z jej udziałem. Jest kobieca i to zdecydowany musthave tego roku.

6. Burgund! Moim zdaniem jest klasykiem, uwielbiam go! Tutaj macie więcej


  7. Największym moim osiągnięciem 2012r. było założenie tego bloga.  Cieszę się, że jest Was tutaj tyle i że moge pisac dla Was. To cos niesamowitego. Gdyby nie Wy, nie było by mnie tutaj - dziękuję :*

Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim, którzy tutaj zaglądają :*





20 komentarzy:

  1. tobie tez samych slodyczy w 2013!! powodzenia i trzymam kciuki bo masz potencjal!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poczytać o tym ryżowym pudrze, a bo niezmiernie mnie to zaciekawiło!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy są przydatne tak jak np. na Nowy rok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Telefon ciekawy . :>
    Dziękuję za kom. i zapraszam ponownie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze kiedys wreszcie przekonam sie do zalozenia sztucznych rzes :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post:>
    Szczęśliwego Nowego Roku^^

    OdpowiedzUsuń
  7. oo tak, baskinka! <3333
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) U mnie dużo rzeczy do zrobienia samodzielnie ( D.I.Y) dodajemy? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję Cię do 'Liebster Blog Award" (wszystkie informacje u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad kupnem tego telefonu, ale nie wiem czy warto ;) Wygodnie się pisze smsy itp ?

    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, pisanie sms jest przyjmne! Polecam:-)

      Usuń
  10. I have just been looking around your blog and I love your style! If you have time I would love it if you could let me know what you think on my most recent post and enter my giveaway! Xx
    www.rachelsfashionpatch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na sztuczne rzęsy patrze juz od dawna, ale wydaje mi się troszkę... lalkowate. Może gdybym choć raz się skusiła to zmieniłabym zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię sztuczne rzęsy ,ale tylko wtedy ,gdy nie wyglądają kiczowato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne:) Ja osobiście uwielbiam sztuczne,długie rzęski:) Fajny blog. Obserwuję i zapraszam częściej do mnie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakim klejem je doklejasz?

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie masz rzęsy? z jakiej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie z jakiej firmy?

      Usuń