14.10.2012

NUDE & BASKINKA

Cieszę się, że mimo października pogoda jest nienaganna. Wspaniały weekend ze wspaniałymi ludźmi.. Baskina w końcu u mnie, nie mogłam się powstrzymać - jestem w niej zakochana. Wskoczyłam w nią w sobotę dodając mocniejsze dodatki i buty, na które niektórzy nie mogą się napatrzeć (w tym ja). Dziękuję za sobotę:* a teraz zmykam na regenerację:)













 





(buty- stylowebutki.pl, spodnie-bershka, baskinka- lindex, kurtka- bershka, biżuteria- stradivarius& house)


18 komentarzy:

  1. Elegancko sie prezentujesz ;) Pozdrawiam Baru ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite zdjęcia !:) świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie ;). najlepszy post na twoim blogu, dobrze dobrane ciuchy. a te buty.. mmm piękne !

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jaka śliczna baskinka ! mega <3
    świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty! Zapraszam na mojego bloga! www.shiningkeepsakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm, idealnie ! Jestem ciekawa, czy ktoś jeszcze ma się czego przyczepić -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam w tej stylizacji czerwony akcent, idealnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto Ci zdjęcia robi;>

    OdpowiedzUsuń
  10. ile ważysz i ile masz wzrostu? Cudowna figura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jak ja ci zazdroszczę figury.
    Wziełam się za siebie i ćwiczę z E.Chodakowską + a6w, mam nadzieję że będę miała taką figurę jak ty.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i oczywiście życzę powodzenia:*

      Usuń
  12. Ta stylizacja, jak i ta z czarnym kombinezonem mnie urzekły.
    Ps. Niesamowite nogi ! / Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesteś, kobieta ideał.

    OdpowiedzUsuń