23.09.2012

Play it big:)

Hej, dostałam niespodziankę od firmy Astor:) Miłe słowa plus prezent. Bardzo dziękuję:)
TUTAJ WIĘCEJ











Miałam przyjemność przetestować nową maskarę PLAY IT BIG (ta po lewej stronie) Złota to moja perełka - również od Astor ''Boom''. Testowałam przez tydzień i... jestem zaskoczona! Nie ma mowy o sklejeniu rzęs, trwała, idealna do codziennego stosowana, bo delikatnie podkreśla oko. Jeden minus - nie sprawdza się na wieczory, kiedy chcesz bardziej podkreślić oczy. Właśnie dlatego jest numerem JEDEN tylko do szkoły:) Jak najbardziej polecam! 





a teraz boom - perełka na wieczory! :)



a jakie są wasze ukochane maskary?:)







6 komentarzy:

  1. Czemu dostałas to pudełko?

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie, czy każdy z nas może dostać taki prezent?

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze
    zachecilas mnie i sama ta rozowa do siebie przygarne;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam fioletowego tuszu z Vollare :) Jest tani i jak dla mnie - ideał :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie rozczesane rzęsy na pierwszym gifie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ta druga niee :/

    OdpowiedzUsuń