28.06.2012

summer 2012

Cześć! Rozchorowałam sie troszkę i z lekkim opóźnieniem, ale jestem. Już za 4 dni pierwszy wyjazd - słoneczna Bułgaria. Mam nadzieję, że będę miała dostęp do internetu i do Was :) Wczoraj w moje ręce wpadła niezwykła książka - Coco Chanel Życie intymne. Zaczyna się bardzo ciekawie. Ktoś ją przeczytał?




Moje najpiękniejsze! Jestem dumna z tej kolekcji :-)

Co powiecie o szortach? Osobiście je uwielbiam. Oczywiście te z wysokim stanem. Mam 4 sztuki, każde w innym kolorze i kroju. Wszystkie wykonane są ręcznie:)

Własnoręcznie zrobiłam miejsce dla moich skarbów! Pierścionki są tam, gdzie być powinny i powiem wam, że całość wykonałam w 3 minuty :) Wystarczy gąbka, nóż, ozdoby i trochę wyobraźni. Jak podoba Wam się efekt?



Summer 2012! Moje inspiracje:)






Kolor miętowy dalej króluje.
Uwielbiam tę bluzę. Niedługo będę jej szczęśliwą posiadaczką :)






Maxi coraz bardziej popularna. Mnie też przekonuje :)

Neon w tym sezonie jest stanowczo na tak! Sama poszukuję kilku ciekawych dodatków w tym kolorze :)




13 komentarzy:

  1. 3 zdjęcie wygrywa. Zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd ten błękitny strój piękna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Bułgarii! Jestem szalona na punkcie Bałkanów, nie bez powodu studiuję jeden z języków :D
    książka wydaje się ciekawa, daj znać jak skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten klimat:) Pewnie ze dam znać:)

      Usuń
    2. Który język studiujesz? Bo ja też jestem szalona xD i uwielbiam Bułgarii

      Usuń
  4. Nie słyszałam nawet o tej książce, jednak coś czuję, że chciałabym ją mieć w swojej kolekcji. Baardzo dziękuję za pozytywny komentarz, zazdroszczę Ci tej kolekcji strojów kąpielowych oraz spodenek z wysokim stanem (ja niestety mam zbyt szerokie biodra, żeby sobie na takie pozwolić). :( Co do tej bluzy Cool Story Bro - zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia i umieszczam ją na swojej liście 'must have', z pewnością będę na nią polować :)
    Oczywiście życzę miłego wypoczynku w Bułgarii, wracaj wypoczęta i opalona!
    Co prawda wyjeżdżam już jutro, jednak jak wrócę to z chęcią przejrzę Twoje nowe (i te starsze) notki, więc dodam do obserwowanych, bo inaczej zapomnę. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham Twoje bikini z ćwiekami i zazdroszczę słonecznej Bułgarii.
    Ja planuje we wrześniu EGIPT bo zakochałam się w nurkowaniu!
    Zapraszam do mnie na post o charakteryzacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. szorty i stanik z ćwiekami muszą wyglądać pięknie, bo na zdjęciach robią wrażenie! inspiracje - mega. czuję lato i uwielbiam oglądać piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj Kasieńko obijasz sie :( wchodze praktycznie codziennie a tu nic :( wracaj z tej bułgarii i pisz bo nie mam co udostępniać i oglądać ;( ;D <33

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś bardzo nieprofesjonalna, skoro obligujesz się do prowadzenia bloga a modzie powinnaś zdawać sobie sprawę,że podstawą takiego bloga jest systematyczność. Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz powinnaś dodawać notki. Jestem zawiedziona,gdyż wchodzę codziennie i wyłączam stronę z niesmakiem. Tyle ode mnie. Pozdrawiam i liczę,że w końcu doczekam się systematyczności i ciągłości w dodawaniu postów.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy w końcu dodasz nową notkę?-.-

    OdpowiedzUsuń