22.06.2012


kombin(ezon)ujemy?

Co sądzicie o kombinezonach? Ja się przełamałam i w końcu jeden jest mój - oczywiście klasyczna, czarna wersja. Wzmocniłam go trochę kolorem butów. Ciekawie?

Pogoda mnie troszkę zaskoczyła, oczywiście pozytywnie! Jak widać dziś zdecydowałam się na kombinezon firmy bonprix - jestem z niego bardzo zadowolona. Jest wygodny i dobrze się prezentuje. Dodałam do niego kolię, w której zakochałam się od razu. Wybrałam srebrną (szykuję się jeszcze do kupna złotej ;P), która moim zdaniem, razem z kombinezonem, wygląda bardzo elegancko. Buty (ich opis macie we wcześniejszym poście tutaj), duży pierścionek i mamy całość! Fale zrobiłam prostownicą- to dobry patent by trochę zmienić swój look :)










(kombinezon- bonprix, buty - stylowe butki, kolia- glitter, pierścionek- reserved, ramoneska- h&m)


Ps: Za kilka dni będzie coś nowego. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba:)



25 komentarzy:

  1. na jakiej stornie kupiony kombinezonik?
    ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro, więc musisz poszukać:) Wpisz: kombinezon na lato czy coś takiego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. takiej twarzy to nawet ladny stroj nie pomoze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że chociaż mam ładny strój:)

      Usuń
  3. chowaj te krzywe nogi dziewczyno ;) z czym ty do ludzi

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne połączenie i świetna buty <33

    OdpowiedzUsuń
  5. przestańcie, przecież ma piękna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja promotorka ;D24 czerwca 2012 12:42

    Lubie to bardzoo !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. kupujesz czasami w lumpeksach? :)
    jesteś swietna ! :) wychodzi Ci ten blog :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ze kupuję choć przyszło mi to z czasem:)
      Bardzo dziękuje:)

      Usuń
  8. Kojarzę Cię z Polkowic od jakiegoś czasu zaglądam na Twój blog i stwierdziłam fakt, że strasznie podoba mi się Twój styl! Myślę, że jesteś miłą dziewczyną. Ale niestety ludzie-lubią naklejać nalepki na wszystkich! Coraz więcej takich wpisów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swój cel i do niego uparcie dążę - to chyba najważniejsze. Szanuję osoby, którym się mój styl nie podoba bo o gustach się nie dyskutuje:) Mam nadzieję, że nadal będziesz tutaj zaglądać. Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. twoim celem jest prowadzenie bloga ? takie ambitne ? hahahah , to na tym skonczysz

      Usuń
    3. kto napisał ze to jest moim celem? Kochanie nie wymyślaj:)

      Usuń
  9. Te buty są wygodne bo myślę nad ich zakupem ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są mało stabilne to ich największy minus ale warto:)

      Usuń
  10. butyyy! <3
    oczywiście ja w takich bym się zabiła...

    magda p.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne koturny :) masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szału nie zrobiło. Nic nowego i odmiennego nie pokazałaś. Powodzenia w prowadzeniu bloga aby się rozwijał.

    OdpowiedzUsuń