25.06.2012

2 w 1!


Zwolenniczki trampek i szpilek łączcie się! Niemożliwe? A jednak :-) Już nie musicie wybierać. Mam nadzieję, że znalazłam idealne rozwiązanie. Za oknem coraz piękniej, wakacje za kilka dni. Wszyscy zadowoleni z ocen (przynajmniej mam taką nadzieję :P ). Jest coraz lepiej! 



Bluzka Diy (można ją wykonać samemu - jest banalnie prosta), rozkloszowana spódniczka, którą pokochałam. Gorączkowo myślałam nad tym, jakie buty założyć i... wymyśliłaaaaaaam! Kocham buty na szpilce, więc nie mogłam się powstrzymać i ubrałam sandałki (numer 1 w mojej kolekcji). Jeszcze tylko duża torebka (zaraz dowiecie się dlaczego koniecznie duża), kolia i okulary :) Wszystko razem wygląda elegancko, mam rację?













.. ale to nie wszystko ;-) Częste chodzenie w butach na obcasach jest- przynajmniej dla większości- nie do wytrzymania na dłuższą metę, ale również po prostu niezdrowe. Jeśli tylko Wasze nogi będą błagać o litość albo zwyczajnie będziecie miały taką ochotę, zmieniacie buty na trampki, które będą czekać w Waszej dużej torebce (mówiłam, że się przyda? :P). Ja wybrałam czerwone buty vans, zdjęłam okulary i założyłam pierścionek. Teraz jesteście królowymi miejskiej mody. Małe zmiany - duży efekt. Spróbujcie same :) 








1. ( Bluzka- Diy, spódniczka- h&m, buty-stradivarius, okulary i kolia- glitter, torebka-house)
2. ( Bluzka- Diy, spódniczka- h&m, buty-vans, pierścionek - allegro, kolia-glitter, torebka-house)


Jak wam się podoba?

24 komentarze:

  1. vansy sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz lepiej! czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. w ogóle mi się nie podoba, wręcz tragiczne. Bluzka jest okropna, buty świetne ale nie dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisz się mądralo- każdy głupi może krytykować (oczywiście z zazdrości) póki jest anonimowy ;)

      Usuń
    2. Czemu z zazdrości od razu? ;> Ten outfit jak dla mnie jest straszny, a sądzę że każdy ma prawo do własnego zdania ;) dziewczyna ma strasznie brzydkie nogi do takiego stroju ;)

      Usuń
    3. nadal sie nie podpisujesz- twoj post w takim przypadku jest gow*o warty, a Ty jestes mega zazdrosna ;-)

      Usuń
    4. Agnieszka z Polkowic miło mi :) i nie nie jestem zazdrosna bo to co widzę na zdjęciach wyżej jest straszne ;) każdy na swoje zdanie i może je wyrazić :) ona nic takiego wspaniałego sobą nie reprezentuje ;) chce być taka modna a wygląda okropnie :)

      Usuń
  4. najlepszy outfit jak na razie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto robi Ci zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. nic ciekawego nie prezentujesz, nie potrafisz dopasowac ciuchów a ta 'bluzka/sukienka' ? to nie wiem co to ma być , tragedia. blog prowadzony nudnie , na pewno więcej tu nie wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o gustach się nie dyskutuje. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. więcej więcej :)
    co do stylizacji to zdecydowanie wybrałabym trampki!! <3
    powodzenia Kasiu :)

    magda p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie więcej, obiecuję! :-)
      Dziękuję:P

      Usuń
  8. Oczywiście 2 opcja przypadła mi bardziej do gustu! oczywiście w obu Ci do twarzy ;) Bardzo ciekawie prowadzony blog . Pozdrawiam kuzyneczko i oby tak dalej ;* ANDZIA.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz pięknie, świetna stylizacja. jestem miłośniczką szpilek i wybieram pierwszą stylizację - jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się torba i spódniczka :))
    aaa i okulary są the best:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś szczególnie Twoje stroje nie powodują zachwytu. Żadnej 'odmienności' od innych ale powodzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit! That ring is super cute!

    OdpowiedzUsuń
  13. cool uotfit,
    really in love with your top!!

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladasz w obu wersjach!:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważna jestes , i bardzo łądna z Ciebie dziewczyna, ale buty nie dla Ciebie- nie rob z siebie starej malenkiej.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja : ) Gdzie kupiłaś Vansy, drogie były ? : D

    OdpowiedzUsuń